Busra2089 Arkadaşlar oğlum 17 aylık olacak 15 gün sonra havalar soğumaya başladı artık parkada çıkamayız tüm gün evde de olmak istemiyorum hem enerjisini atsın hem sosyalleşsin kışında istiyorum var mı Bursa’da böyle bir yer.. 🤗
Neslihan13 Busra2089 ayyyy bende burda bekliyim geçenlerde aynı şeyi bende araştırmıştım ama bulamadım henüz
Busra2089 Neslihan13 Ay evet ya Bursa’da çok kısıtlı galiba olanlarda ya benim içime sinmiyor ya çok uçuk paralar istiyor.. Şöyle orta yollu bir şey bulamadım 🙄
Ceren1220 Akıllı afacanlar var fsmde isterseniz oraya gidin benim arkadaşım götürüyordu çocuğunu memnundu