gurturk benim bebeğimde de oldu doğduğundan beri Dalin kullanıyorum
Bence nemli kalmasıyla alakalı. Bide doğduğundaki ölü deriyi atmak için derisi yenilendiği için konak oluyor.Bence
Bbek yağı yada zeytinyağı sürün biraz kalınca derisi yumuşuyor. Yavaş yavaş tırnağınızla kaşır gibi yapın çıkıyor zaten
Sonra tarayın tekrar kazıyın. Kendiliğinden çıktığını görürsünüz. Ardından banyo yaptırın bidaha da çıkmıyor zaten
Ben bu şekilde yaptım.
Korkmuştum zarar veririm diye ama gerçekten korkmaya gerek yok yağ yumuşatıyor tırnağınızla kazıyınca çıkıyor