biranneningunluguuuu bir bebeği evlat edinen bir anne bile zamanla emzirme yapabilirmiş diye okumuştum, göğüsleri çalıştırmak istemek çok önemli. Bence deneyin, emzirmeye başlarken gelmeyecek süt olmayacak diye düşünmeden deneyin. Çok şükür mama diye bir şey var bebeğiniz aç kalmayacak önemli olan o. O yüzden kafanızın rahat olması önemli. Besin alerjisi olup memede huzursuz olan bir bebeğim var bu da yetmezmiş gibi 45 günlükken ameliyat oldum hastanede yattım sağım yaptım biberon kullandı mecburen. İnanın herkes zor şeyler yaşıyor sadece kendinize güvenin