cnrkrglu
İlk zamanlar bende aynı durumdaydım mama verme dediler dinledim vermedim ama kilo kaybımız çok oldu gelişimi geriledi tavsiyem anne sütünü sürekli teklif edin 3,5 dk bile emse yeterli ama ardından doyacağı şekilde mamanızı verin.Mama zehir değil bundan korkmayın aç mı kalsın?Strese girer sütünüzü kesersinz 3,5 dk deyip geçmeyin o alması gereken ilacını o dakikalarda sizden alıyor zaten🫠