Hanımlar merhabalar. Bebeğimi gece uyuduktan sonra çok derin uykuya dahi dalsa kendi yatağına yatırdığım zaman 10 dk da bir ağlayarak kalkıyor. Halbuki benim benim yanımda. Ama kendi yatağıma alıp yatırdığım zaman güzelce uyuyor. Eşimle artık aynı yatakta bile yatamıyoruz çünkü ikimizde uykusuz kalıyoruz. Başına gelen var mı ne yapmalıyım bunun için 8 aylık olduk hala aynı