İlk kızım daha dik ve normal kiloda bir çocuktu 4 aylıkken takmaya başladım şuan 22 aylık nötrlemek dışında hiç çıkarmadık. İkinci kızım şuan 6 buçuk aylık 4 aylıkken onada aldım ama biraz toplu bir bebek ve ablası kadar dik değil sürekli kolye boynuna asiliyor aşağı inmiyor o yüzden ona takmıyorum emeklemeye başlayınca takarım o zaman kafası yukarda olur 😃