Dilek23 Oglum 4 aylik işe baslicam sütümü sagip birakicam meme reddi olmamasi için sütü biberonla mi vermeliyiz yoksa kasikla mi hangisi meme reddi olmamasini saglar
Anita Dilek23 kesinlikle kaşık tercih et hatta medala kaşık biberon var onu kullan biberon verme riskine girme yada sana tavsiyem sulukla icirebilirsin