ak1905 ben hiç gece gündüz ayrımı yapmadım. Bez bitti. Bitti dedim zaten önceden de anlatıyordum bak bu son bezimiz tamam mi diyordum tamam diyordu. Sonra 1 haftada alıştı. Kaynak kitap baskıcı olmayan tuvalet egitimi adında bir kitaptan faydalandım. Bazi yerlerini kendime göre uyarladim. Halıları kaldirdim zaten yıkamaya vermiştim. Dedim kaka cis lazimliga. Ve benim oğlum oturmuyor yani hic ama hiç oturmuyordu lazimliga. Oturması 3 4 gunu aldi. 1 haftanin sonunda kendi gidip yapmaya başladı. Ama dedigim gibi bezden kaçıyordu. 1 yaşından beri hem de.