noluyasanagenemiros 3,5 aylık uykudan gözler kızarık ama kendini sağa sola kafasını sallıyor deliriyor resmen tövbe bismillah neden böyle yapıyor
Sontvbukucu noluyasanagenemiros gazı olabilir, disler çıkmak için yer yapiyor bu aylarda. 4. Ay atağına girmiş olabilirsiniz. Kucağınıza alıp hafif yellenerek sakinlestirin.
Oburiks noluyasanagenemiros Sancısı olabilir, gazı olabilir, ağrısı olabilir, kokunuzu istiyor olabilir, aç olabilir yada huysuzluk dönemi olabilir . Yani hersey olabilir , çok küçük olduğu için bir çok sebep sıralanır
noluyasanagenemiros Sontvbukucu dişler baya kaşınıyor sanırım bide burdan anladığım kadarı ile saçını falan çekiştiriyor o diş çıktığı anlamına geliyormuş diye okumuştum
noluyasanagenemiros Rozalinda pazartesi kontrolümüz vardı sorayım o zaman kulak işini ilk defa duyuyorum bilmiyordum
papatya_1125 noluyasanagenemiros kulak akıntısı varsa aksatmadan doktora götürmesini tavsiye ederim. Bir de isittiginiz havluyu ılık olacak şekilde koyun.rahatlar.
Sontvbukucu noluyasanagenemiros evet saçını cekistirirdi oglum da hep disi çıkacağı zaman. Bizim de o aylarda basladi 6 aylikken cikti disleri.
noluyasanagenemiros Elisaseleda normal bizim nasıl akıyorsa öyle nasıl tarif etsem turuncu renginde sümüksü gibi o kulak içinde kuruyor bide az bir şey elimle alıyorum
Elifdemir1907 noluyasanagenemiros bizimkide aynıydı sağlık ocağına götürdüm baktılar kulağında bişey yok normal olması gereken gibi kir var dediler aktıkça dış tarafını temizliyorum dedim tamam öyle yapın dediler o günden sonra saç çekme huyunu bıraktı ama çok huysuzlaninca yine arada yapiyo ben bu hareketleri 3 sebebe bağlıyorum ya diş huysuzlugu ya atak dönemi yada çok uykusu oluyor uykuya dalamadigi için yapıyor aklıma maalesef başka bişey gelmiyor bide bu aralar meme reddi de var 3. Ayın başından beri şuan 4. Aydayiz 😮💨
noluyasanagenemiros Elifdemir1907 bende doğduğundan beri var sarılık olmasın diye mama verdik 3,5 aydır emsin diye savaştayız 🙄 bu aralar mamayı da içmek istemiyor
Elifdemir1907 noluyasanagenemiros bizde öyle yaptık ama 15. Gününde kesmiştik mamayı sütüm geliyor diye