-ruzgarbebek Merhaba güzel anneler🌹 Samsuna yeni taşındık,oğlum 2 yaşında buraları hiç bilmiyorum önerebileceginiz oyun grupları veya kresler veya herhangi bir kurum var mı ?
Burciinn40 -ruzgarbebek bizde Samsun’a yeni geldik yarın psikogym e götüreceğim bakalım tek seans 50 dk 300₺ hem duyusal hem fiziksel aktivite var tam oyun grubu gibi değil 😊
Burciinn40 -ruzgarbebek buraya girmeyi hep unutuyorum 19 aylık 😊 gayet güzeldi ben çok beğendim bir dahaki ay tam seans yazdıracağım inşallah yeni yerleşiyoruz Samsun’a o yüzden bakalım kısmet 💜💜💜
Burciinn40 -ruzgarbebek atakumun neresindensiniz başka bilgiler de paslaşalım ya bende yeni öğreniyorum. Mevlana mahallesinde tuttuk evi biz
-ruzgarbebek Burciinn40 bende yazıldım sanırım cok talep oldugundan boşluk oldugunda arayacagız dediler ☺️
-ruzgarbebek Burciinn40 atakum belediyesi tramvay duragına yakınız bizde küçükkolpınar mahallesi diye geciyor benim oğlusumda 25 aylık 😊