Bebeğim 10 aylık olmak üzere,ilk 3yas çok önemli oldugunu biliyoruz ,cocugumu gelecege iyi sekilde hazırlamak istiyorum .aktiviteler dısında yası daha büyük olan cocuklarınıza beyinsel gelişimi için neler yapıyorsunuz?örneğin dil öğrenmek gibi yada baska seyler için önerileriniz var mı ?kurslar vs için hangılerını önerirsiniz ve hangi yaslarda ?tecrübelerinizi paylasırsanız sevinirim