Kızlar bebeğim 2.5 aylık tazikli gelen sütüm var ve doğduğundan beri sadece anne sütü geliyor emzirdikten 30 dakika sonra abartmıyorum bazen 10 dakika yine meme istiyor sürekli ellini emiyor .En son ölçtüğümde 5 .200 du kilosu . Annem dakkika başı emziriyorsun çocuğun daha kilo alması lazımdı diyor.Günlük çişli bez sayısı 7 napıcam bilmiyorum bebeği böyle olan varmı?