iyikianne Kızlar oğlum 3 yaşında şimdiye kadar her kış uyku tulumu ile uyudu rahat olsun diye tuvalet eğitimini tamamladık ama gece tuvalete kaldırıyorum ne ile yatıracağım lütfen deneyimli anneler yardım edin 🌺 üstünü asla örttürmüyor çok dağınık uyuyor 😩
DiyetteyimYiyemem iyikianne 5 ay oldu eğitim vereli, ben kaldırmıyorum ama kaldıranlarda hala tulum giydiriyor açıkcası diğer türlü mutlaka üşür diye düşünüyorum
Zeliff iyikianne benim kızımda 3 yaşına girecek iki gündür giymeye başladı bile tulumu. Ama gece çişe çok nadir kalkar 5 aydır 5 kere kalkmıştır belki. Ama kalksada giydiririm ya üzerini örttürmüyor çünkü
iyikianne DiyetteyimYiyemem bizim tuvalet eğitimimiz 2 ay falan oldu konudan bağımsız ama nasıl alıştırdınız geceye ☺️maşallah 🧿 tam 3 yaş 2 aylığız ama gece 2 kez kaldırıyorum tulumla zorlanırız uykusu dagılır diye endişeliyim açıkçası
iyikianne annelik_delilik ben sonbahar ve ilkbaharda da tulum giydiriyorum canım vallahi çoğu markayı kullandım kış için LCW kullandım genellikle mevsim geçişlerinde tam hatırlamıyorum markayı ama ne düşük ne yüksekti bakıp atayım ❤️
DiyetteyimYiyemem iyikianne benim kızımda 3 yaş 4 ay, azmış araları ☺️ ben ilk günden beri hiç kaldırmadım. 5 gece altına yaptı bir daha hep tuttu cok sükür 10:30 gibi uyuyor. 9dan sonra sıvı şeyleri ve sulu meyveleri vermiyorum hiç 🌸
34aysenuR55 iyikianne Ben de uyku tulumu almayı düşünüyorum Bebeğim 1 yaşına geldi hangi markayı kullandığınızı paylaşacak mısınız Bana da yardımcı olabilir misiniz Bir de kaç tog değerinde alsam daha iyi olur?
iyikianne DiyetteyimYiyemem ne güzel maşallah 🧿 bizimkisi altına yapınca rahatsız olmuyor 🥹 2 kez kaldırıyorum ilk uyuduktan sonra 2 saat içinde kaldırmazsam yapıyor ama 5 ten sonra geç uyansa bile yapmıyor
iyikianne 34aysenuR55 merhaba bütçenize ne uygunsa ona bakın LCW ürünleri güzel ekonomik olarak da orta değerde . Tog değeri yaşadığınız yere ve oda ısınıza göre bakmanız gerekiyor 🌺 ben genelde 1 tog alıyorum odamız 22 derece oluyor ideal sıcaklık oymuş termostat var derecesi çocuk odasında içine sadece atlet giyiyor
iyikianne Zeliff ayy lütfen dua edin gece çişe kaldırma durumu beni mahvediyor 🥹yeni doğduğunda da alarm kurar emzirirdim yine aynı günler sanki 😂