Herkese merhaba dün kızımın emzirme sürecini bıraktım sabır taşıyla fakat göğüslerim çok şişiyor ara ara sağıyorum mastit olucam diye çok korkuyorum sütümü nasıl kesebilirim lütfen yardımcı olur musunuz sağdıkça sütüm kesilmez diye düşünüyorum ama bu seferde canım yanıyor az az sağıyorum ne yapmam lazım kaç günde kesilir süreç nasıl olur yardımmm