fundaalp Sezeryan dan sonra 40 cikinca genital bölgeye agda yaptirdiniz mi kızlar dikiş hemen o bolgenin ustunde oldugu icin emin olamadim korkuyorum nasil yaptınız siz
DiyetteyimYiyemem fundaalp 41. gün yaptırdım kesi bölgesinin aşağısından yaptı, üstüne değdirmedi tabiki
Synmannesi fundaalp canım ben normal doğum yaptım ve Vajinal dikişi vardı bayağı iç ve dış ben 50. günde ağda yaptırdım işte bir şey olmadı şu an 3:30 sene olacak
Oburiks fundaalp 28. Gün yaptırmıştım memlekette, yaşadığım yerde temiz ve düzgün yapan kimse yoktu o yüzden yaptırdım , dikkat ederek yapmıştı ağrı sızı olmamıştı, 4 ayda da lazer başladım rahatım şu anda
Sariannee fundaalp Kişiden kişiye değişir. Uyuşuk oluyor zaten his kaybı oluyor o bölgede pek acımaz.Tabii ağda yapanın eli ağırsa ayrı..
fundaalp DiyetteyimYiyemem ama genital bölgenin hemen üstü kesik yeri nasıl değdirmeden yapti bide aci ekstra arttti mii
DiyetteyimYiyemem fundaalp orası kesik ya zaten tüy cıkmamıs oluyo 2 cm aşağısından başladı ağdaya bide zaten his olmuyo yakın bölgelerinde bile o yüzden ekstra acı olmadı