esmaduru 1 aylık bebeğim var ve sütüm yeterli değil doktorum mama desteği yap dedi su an Aptamil kullanıyorum başka önerdiğiniz mama var mi
Dilruba21 esmaduru bebeğim 50 günlük. Evolvia AR önerdi doktorumuz onu kullanıyoruz. Gayet iyi. Zaten kolik bebekler için kullanılıyor daha çok
Yeniannis_ Aptamil kullanıyorum Sma kabızlık yaptı bizde Hipp de kusuyordu. En son aptamille care buldum
gunesmom2 brcdgygz nerden temin ediyorsunuz ben yaşadığım yerde hiç bir markette ve eczanelerde bulamadım
Cancan26 esmaduru Biz 9 aylık olduk. 7 ay hip kullandık ama aşırı gazlıydı gaz problemi hiç geçmedi golden goat keçi sütüne geçtik şükür gaz ilacını da anca öyle bırakabildik. Aslında her bebekte farklı oluyo deneyerek anlaşılıyor. Aptamil benim bebeğimi kabız yapmıştı
Zinnetnur Cancan26 bende hipp kullanıyorum gazı çok var golden goat aldım 1 hafta kullandım malesef daha çok arttı gazı hastanelik oldu bebeğim fitil kullanmak zorunda kaldım 😔
Lisatetik Hipp başladım pahallı gelince sms ya döndüm onunlada doymuyorsu sanki sürekli yeme istedi gece uyanmaları başladı tekrar hipp e döndüm çok memnunum getirden sipariş verince ikili 500 e geliyo altıncı ayında bebeğim
Beyzanurkrdrlii esmaduru golden goat keçi sütlü mama kullanıyorum bu 3. Mamamız sma ve aptamil yaramadı bize. Deneyerek bulabilirsiniz sizde her bebeğe göre değişiyor bence :)