papatya_1125 biranneningunluguuuu normalde sabah 2,öğlen 2 akşam şeklinde kullanılıyor.ben indirimle almıştım. Öğlen kullanmadığım halde çok faydası oldu.süt arttı.yarisini da arkadaşıma yolladım.o da memnun kaldi
melisimm_ biranneningunluguuuu kullandım, çok faydası oldu. Normalde benim b12 hep düşüktür , 700lere çıkardı, emziriyprum bebeğiminde b12 si gayet iyiydi. Sütü arttırıyor. Güzel bir takviye.
benimbebegim biranneningunluguuuu ben doğum yapar yapmaz doktorumun önerisiyle başladım gerçekten çok faydasını gördüm sütte
Asyaveannesi04 biranneningunluguuuu bestlaktan çok daha iyi bir süt artırıcı ben de kullanmıştım gögüslerim taş gbi oluyordu
hulya1233 papatya_1125 Eczanede bize günlük 6 adet demişlerdi istersem 2 2 2 icebilicegimi ya da 6 tanesini aynı anda icebilicegimi ben aynı anda içiyorum
belinay0316 madeinpelin ben ikisini de kullandım bestlak hiç bir faydasini görmedim Solgar da sutumun rengi bile değişti
emreozdemir Asyaveannesi04 bebeğim 3 aylık bugün kullanmaya başlıyorum sizce etki eder mi? Geç mi kaldım ilk 1.5 ay denediğim şeylerden fayda göremeyince pes etmiştim ama bu ürünü öğrenince denemeye karar verdim
Asyaveannesi04 emreozdemir eder aynı zamanda yediklerinize de dikkat edin bol su yeşillik, uyku harika süt yapmıştı bende