079aslankuzusu ara öğün olarak genelde yoğurt, meyve, kuruyemiş tarzı şeyler veriliyor. benim oğlum emiyor. ben size detaylı anlatayım. sabah 9da uyanıyor. uyanır uyanmaz meme emiyor. 9.30-10.00 arası kahvaltı yapıyor. saat 12 gibi yoğurt veriyorum genelde meyveyle karıştırıyorum. sonra emerek uyuyor. 2-3 gibi uyanıyor. tekrar meme emiyor. 3-4 arası çorba içiriyorum genelde. akşam yemeğini yemiyor. yemediği için de muhallebi tarzında yediriyorum.
işte benim problemim de pilav vs yemiyor. yani akşam bizim yediklerimizden yemiyor. sizin de düzeniniz bizimkiyle aynı. olması gereken bu doğru yapıyorsunuz. sizin de 3 ana öğün 1 ara öğün oluyor.