Kızlar 7 aylık bebeğim maalesef 7 Ay içerisinde birkaç kez koltuktan yataktan vs düştü düşer düşmez tabi ki hastaneye gittik fakat herhangi bir sıkıntı olmadığını söylediler içimiz rahat eve döndük her seferinde ama bu sıralar çok sık olmamakla birlikte iki gözünü de yukarı doğru kaydırmaya basladı saniyelik olarak, google baktığımda da epilepsi belirtileri arasında yer alıyor bu durum çok panik oldum haliyle en yakın zamanda nöroloji doktoruna muayeneye gideceğim ama şu an randevu bulamadım aynı durumu yaşayanlar var mı lütfen yazın ödüm kopuyor çok tedirginim