12345678fatma korunmanıza rağmen mi gebe kaldınız yoksa bile bile lades mi oldu? Korunmanıza rağmen kaldıysanız insan biraz şaşırıyor haliyle çünkü zaten gebelik istemediğiniz için korunuyorsunuz bide insan vardır Allah’ın bir bildiği diyor. Ama korunmadan kaldıysanız zaten beklenen bişey olmalı bu durum. Lütfen isyan etmeyin ve içinizden bile olsa inşallah düşer diye geçirmeyin Allah’ın gücüne gider. Zor olacak sizin için ama düşünün bebek isteyip senelerce bir bebeğe sahip olamayanlar var ya da bebeğini kaybedenler Allah kimseye evlat acısı yaşatmasın. Ben de oğlum 27 aylıkken öğrendim gebeliğimi ki korunuyorduk nasıl olur diye çok ağladım. Çok zaman geçmeden oğlum bir zehirlenme vakası yaşadı öksürük şurubu içti dozundan fazla balık yağı hapı içti apar topar hastaneye götürdük midesini yıkadılar yavrumun öyle çok ağladı ki canımdan can gitti. Sonra dedim ki böyle üzülür isyan edersem Allah da beni böyle evladımın canı ile sınar. O zaman aklım başıma geldi. Lütfen güzel düşünün güzel olsun hakkınızda hayırlısı olsun inşallah ♥️