kayra_mom Arkadaşlar bebeğim 1 yaşını geçti 3 numaraya geçicem ilk başlarda aptamil prosyneo kullanıyordum şimdi bebelac gold kullanıyorum acaba 2 ve 3 numara arasındaki fark ne
Duygukus Numaralar aylara göre ayrılıyor biliyorsun 1 yaşından sonrası için 3 numara kullanıyorsun bebelac ile bebelac gold arasındaki farkı mı sormak istedin
kayra_mom Duygukus yok canım bebelac gold kullanıyorum zaten ama 2 ve 3 ün arasında ne fark var onu merak ettim iki numaranın kutusu yok elimde bakamadım farklarına
Duygukus Vitamin ve oranlarını soruyorsun anladım şimdi kutusunu yeni attım daha erken sorsanydın atardım görsel Google dan bak illaki vardır görsel olarak