Nurcanben izd anladım çok teşekkür ederim bende zorda olsa örtüyle falan desteklemeye çalışayım bı tarafını
Femme1 Nurcanben bizim ki de oyle az bi eğrilik kaldi o inat ettikçe bende ediyorum yawtik koyuyorum kafasına bariyer oluşturdum ona karşı 😀
Nurcanben Cocukgelisimcimomy yok post açtığıma bakmayın ben ileride kendisi rahatsızlık duyar diye şuan uğraşıyorum düzelmesi için yoksa benim çok hoşuma gidiyor kafası 😂🥰
Cocukgelisimcimomy Nurcanben yapacak bişey yok bide benimki doğduğu güne kadar kafası kaburganin altındaydı nadir çıkardı o kafa ordan o yüzden yüzünde de hafif yamukluk var dikkatli bakınca belli oluyor doktor zamanla düzelecek dedi
Marselandmaya Nurcanben kafasını yerim onun 🧿 düzelir merak etmeyinn yatış pozisyonunu sık sık değiştirin yastıkla destekleyin eğer yastığa izin vermiyorsa havlu ya örtüleri rulo şeklinde katlayıp pozisyonunu verin uyurken 🥰
Ozra Nurcanben benim kızımda öyleydi aynı şuan 1 yaşında hiç belli bile değil saçları uzadıkça kamufle oluyor 🤭
iremgl Nurcanben benim kizimda ilk ay hep sagina yatti simdi soluna yatiriyorum genel olarak biraz duzeldi doktoruna sorduk oturmaya basladiginda kendi kendine donmeyi ogrendinde duzelir o simdilik genellikle soluna yatirin dedi
Nurcanben iremgl askim bebeğimi ben ne yaptıysam diğer yöne yatiramamistim büyüdükçe kendisi yönünü değiştirdi suan kafası düzgün