Tugce0142 ilosasell 12 kullanıyordum tavsiye etmiyorum kronik arızaları var aldığımdan beri 2 kere arızalandı kronikmiş en son sattım
ilosasell ArvenMom güncelleme gelmeden de kullanıyor olabilir tabi dediğim gibi tam bilmiyorum da alabileceğim tel şuan 12 onlar ne zaman güncelleme almaz biliyor musunuz kaç yıldır 🤔
Mommmyyyyyyyyy ilosasell 11 kullanıyorum çok memnunum neredeyse 1 yıl olacak hiçbir sıkıntı yaşamadım
susunbebekuyuyo ilosasell olabilir ben 4 senedir 11 kullanıyorum çok memnunum ama 12 ve 11 bitti artık piyasada sanırım
Merfues1 ilosasell iOS güncelleme geldikçe telefon yavaşlıyor kasıyor şimdiki iOS 17 güncellemesi mesela iyiki güncellemedim yani millet şikayetçi
mnkanne1 ilosasell bence güncellemeye gerek yok güncelledikçe telefon eskiyor yavaşlıyor zaten daha 17 sürümü de gelmedi buna bence bu yeterli biz 2 tane aldığımız için bütçemiz de buna yetti zaten ama bende bunu istiyordum zaten en azından 5 sene kullanılır yani
Bedis- ilosasell 14 pro Max kullanıyorum birinin bi diğerinden farkı yok emin olun yani bundan önce de 11 kullanıyordum ondan da gayet memnundum bütçeniz neye yetiyorsa onu alın ☺️
ikikereanne_ 11 ve 12 kullandim simdi 14 kullaniyorum. En guncel hangisi ise mutlaka onu alin. İphone her zaman degerleniyor. 11 hantal kaliyor 12 daha ince ve hafif
aselinanesii İphone 13le kapanışı yaptım kızlar🤣🙈 12 yok maalesef bulamadık 11 de güncelleme yönünden sıkıntı olacak gibi oldu eşimde almak istiyorsan al dedi 13ü aldm gitti 😂
Ayseidil34 ilosasell bende iphone 11 kulalnıyohep iphone kullandım hayatımdada ama nedense çok sevinmedim galiba çokda istemiyormuydum ne anlamdım eşim millet iphone ister sen beğenmiyorsun diyor gülüyorum ama sanada hayırlı olsun :)))