3-4 yaşında bunu devamlı hale getirdiyse büyük tepkiler veriyorsunuzdur. Sizin dikkatinizi bu şekilde çektiğini düşünüyordur.
Kendine zarar vermiyorsa tepki vermemeye çalışmanızı öneririm. Eğer kendine ve size ciddi zarar verecek boyuttaysa “tekrar yere attığında gün boyu o oyuncakla oynamayacaksın” diyebilirsiniz sakince. Atarsa da “seni bu konuda uyarmıştım, attığın için gün boyu bu oyuncakla oynamayacaksın” diyebilirsiniz. Bu yaş grubu için en caydırıcı yöntem bu bence, fakat gerçekten zarar verecek boyuttaysa. Genelde büyük tepkiler vermeyince sık tekrarlamaz çocuklar.