Minel-inannesi Kızımın haftasonu doğumgünü var. Pastaneye siparis verdik pastasini ama icinde şeker cikolata bisiler olacağı için ondan yedirmek istemedim. Kızım için yapabilcegim şeker ilavesiz, guzel tarifi olan varsa yollarmisiniz becerikli anneler
Cihan-mom Minel-inannesi Eveett çin sokağından bulmak içime el vermedi güzel kızınız sağlıkla beslensin diye anam babam türk usulü buldummmm
35lavanta Minel-inannesi Ben anam babam usulü yapıyorum sadece şeker yerine elma suyu konsantresi kullanıyorum oğlum 16 aylık gayette lezzetli oluyor beyaz un yerine bitam bığday falanda kullanabilirsiniz kabartma tozu yerine karbonat elmalı tarçınlı yada havuçlu tarçınlı cevizli yapabilirsiniz
Cihan-mom Minel-inannesi Bak bu tarifi yapıp şekilli minnoş kızın seveceği tarzda yapabilirsin mesel kurabiye kalıpların varsa ayı olur kalp olur gibi gibi hayal gücünle de şekil verebilirsin afiyet olsun şimdiden yeni yaşınız hayırlı uğurlu olsun 🤎
Minel-inannesi Cihan-mom ay cok teşekkür ederim, kurabiye tarifime bunu da ekliyim. Cok güzel görünüyor. Tarifi aldiginiz sayfanin adı nedir acaba?
Minel-inannesi 35lavanta evde uydurmasyon bisiler yapiyorum tuzsuz, atistirmalik felan ama hic tatlı adı altinda bisi vermedimde yapmadimda o yüzden denenmis bi tarif onerisi istemistim 😊 verdiginiz fikirler icin cok teşekkür ederim