2lokummannesiii Gerçekten uyuyamamak yormaya başladı ruhen. Çok bitkinim. Doktora gitmemek için direniyorum. Nasıl uyuyacağım ben. Hep sorundu uyku benim için. Şimdi sürekli uyanmak uyku bırakmadı😭
Elvn94 2lokummannesiii emziryo msn papatya cayi melisa cayi ic canm hm rahatlatr ama emzryosan icme doktra sor
Deletedmom137 2lokummannesiii Bende aynı oğlum uyuyor şükür saatler geçiyor ben gözüm kapalı ama uykuya bir türlü dalamıyorum..bazen saate bakıyırum.rahat 2, 3 saat öylece kalıyorum.. Tam dalacakken oğlum uyanıyor böyle böyle gidiyor.🤦🏻😏
Sarelle 2lokummannesiii ya bı an ben yazdım sandım. Bende uyuyamıyorum kızım uyusada . Zaten az uyuyor ben uyuyana kadar o uyanmış oluyo bı turlu uykuya dalamiyorum çok bunalmış durumdayım 😔
2lokummannesiii Elvn94 Emziriyorum o yüzden doktora gitmiyorum ilaç verir diye. O çaylar emzirirken içilmiyor mu?
Umayhilal Elvn94 emzirse de içebilir canım günde 1 bardak kadar ama. Ben de yaşadım doktora danıştım abartmamak kaydıyla içebilirsin dedi
Eminegokhan 2lokummannesiii emziren anneler için humananın iyi geceler çayı var canm bi dene istersen
Melek24 2lokummannesiii bem papatya ve melisa iciyorum arada bi zarari yok canim emziren anne caylarinda var zaten papatya icerigine bakarsan caylarin
Tly16_ 2lokummannesiii papatya içebilirsin zararı yok, rezene iç. Bebek uyudukça sende yat uyu yoksa dinlenemezsin
Eminegokhan 2lokummannesiii evet uyku problemim bekarligimdan beei var uykuya dalamyorm hic bi turlu her gun sabahlyorum
Melek24 2lokummannesiii evet canim ama uykudan ziyade doktorlar sut arttirmada papatyayi oneriyorlarmis ben birazda o bakimdan kullaniyorum ama uyku ve sakinlikte yapiyor
2lokummannesiii Eminegokhan hiç mi uyumuyorsun biz napıcaz böyle peki gerçekten halim yok sinirlerim tepemde.
2lokummannesiii Deletedmom137 böyle hayat geçmiyor ama enerjim sıfır. Seninde öyle değil mi? Günde kaç saat uyuyorsun.
Deletedmom137 2lokummannesiii Sabaha doğru uyuyorum..günde 5 saat belki daha azıda olabilir.. Ama nedense enerjim yerinde alıştım sanırım..😊🙈
R_y_M 2lokummannesiii çocuk uyuyor ne mesela diyorum bende uyuyayım bakıyorum o 2saat uyumuş ama ben sadece uykuya kendimi zorlamışım zorlamışım ama dalamamışım çokta yorgunum eminim ama olmuyo neden ama
2lokummannesiii R_y_M aynen öyle ben gece yattım sıfır uyku yok dalamadım kalkıp sinirden ağladım bir de.