Kızlar merhaba oğlum iki hafta önce ishal ve ateslendj doktora götürdük tahlil yapıldı d vitamini kan ilacı ve antibiyotik verdi antibiyotik bugün bitti fakat sorun şu her yemeyi yedikten sonra buyuk tuvaletini yapiyo buskivi yese bile tuhaf kokuyo ve ne ishal ne katı sarımsı değişik bisey canımı çok sıkmaya başladı sağlık ocana götürdüm normal dedi ama ilk kez böyle bisey yle karşılaşıyorum çok canımı sıkmaya başladı ateş yok neden olabilir bu durum normal mi üşütmemi anlayamadim kafayı yemek uzereyim huysuzlugu da yok