Kızlar 10 aylığa girdiğimiz den beri bebeğim sürekli kalkiyor mesela uyku düzeni şaşmiyo ama 1 saat sonra kalkıp krizli ağlıyor yatmak istemiyor sürekli ağlama krizine giriyor sabaha kadar 10 kere uyanıyor belki acaba atak haftası mı sizin oldumu böyle(daha öncede kalkıyordu tabiki ama meme ve su derken yatıyordu şimdi ağlama krizleri geçmiyor asla)