Burada annem olacaktı şimdi 😂 (beni 5 kg doğmuşum) neyse ….
Bunu kendini tatmin etmek için sorduysan ,
Aşırı kilo takıntısı olan biri olarak doktorun doğru söylemiş bence de normal değil…. İns ilerde de böyle iri olmaz bebeğin. Zira suan ilkokullar obezite ile mücadele eden küçük çocuklarla dolu.
Oldum olası iri bebek takıntım hep var.
Diğer lincleyen annelerim sinirlenmeyin bu da böyle mutlu oluyorsa demekki 😌🤷♀️