BathanSyma1 e arkadaşım madem biliyorsun farkındasın bebeğinin tombiş olduğunu ( maşaallah diyeyim ) niye yazıp soruyorsun
O kadar çok anne var ki kıyaslama yapıp bebeğim zayıf diye stres yapıp kendine de çocuğa da zehir eden beslenme olayını . Gerçekten bunu takan çok anne var . Zaten soracaklar da sana ne yaptın, nasıl emzirdin, sen ne yedin bende yapayım aynısın diye . Yapmayın lütfen .
1- Bebeklerinin kilosunu söyleyip bunınla övünen yA da kıyaslama yapan
2- eşleriyle ilgili çok özel konuları burda anlatan
bunlardan muhabbet konusu yapmanızı anlamıyorum ben.
Bizzat gözümle gördüm bebeğinin aslında güzel kiloda olup sırf diğer bebeklerle yapılan kıyaslamadan ötürü daha da şişsin bebek zayıf demesinler diye eşinden annesinden gİZli gizli çocuğuna mama yedireni
Yapmayın lütfen
Maksat muhabbet konusu olmamalı bebeklerinizin kilosunun fazla olduğunu bildiğiniz halde “ Bebeğim nasıl, zayıf mı, sizinkilerin kilosu nasıl?” Sorusunu sormanıza .
Gerçekten takıp üzülen çok anne var