Kızlar yengem bebeği sürekli ağlıyor diye Dr götürmüş. Dr serçe parmağını ağzına sokunca annesi bu aç demiş. Sadece anne sütü alıyor bu arada. İstersen seni sağıma göndereyim yeterli olup olmadığını anlayalım demiş. Gitmiş sütün vitaminsiz mamaya başlayalım demiş. Meger çocuk açlıktan agliyormus. Şimdi benim bebbegim var 2 aylık ağlıyor sürekli. İyi bir Dr götürdüm bugün dedim ağlıyor sürekli bu kilosuna baktı 5.300 sütün yeterli dedi. Bugün yengem geldi sen yanlış anlama diye demedim simddiye kdr ama aç olabilir mi bu benimkide öyleydi dedi. Beenim bebeegim parmak versen bile susmuyor. Sutum de akıyor yani. Dolapta sütlerim var onları verip üzerinde emzirdigim halde 40 dk da tekrr meme istiyor. Yani kafama takılan şu ki bu test nasıl birşey ne diyip yaptırılıyor. Accaaba benim çocuğumda mı aç. Aglarken banyoya sokuyorum direk susuyor aç olan beebek banyoda da ağlamaz mı ?
Yardım edin bana lütfen.