Butterfly22 ben de meme + mama olarak beslediğim için biberon kullanıyodum. Pipetli bardağı da ilk verdiğimde önce ısırdı evirdi çevirdi ben taklit yaptım ağzımla biberonu emme hareketini falan anladı galiba bi baktım emer gibi içine çekmeye başladı suyu çok hızlı öğrendi siz başladınız mı vermeye kesinlikle karşısında taklit yapın o şekilde çabuk öğreniyorlar zaten her şeyi taklit etme zamanları suan benim oğlumda 1 yaşına girdi