Beeen 🖐🏼 oturmak kalkmak yürümek bebeği oturarak emzirmek işkence gibiydi ağrı sızı dikişlerde yanma hiç geçmeyecek gibiydi ama ilk üç günün sonunda biraz daha iyileşip bir hafta sonra hiç ameliyat olmamış doğum yapmamış gibi hisseceksiniz benim canım tatlıdır ama 10. Günde kalkıp ev temizledim çünkü hiç ağrım kalmamıştı bence sezeryan çok çabuk iyileşilen bir ameliyat gönül rahatlığıyla söylüyoruum geçecek 🙏🏻 geçmiş olsun 💐