Kızlar 4 ay 10 günlük bebeğim var, doğduğundan beri anne sütü+mama kullanıyoruz, ama son 1 buçuk aydır geceleri sürekli saat başı uyanıyor ve besleniyor, yani emziriyorum üstüne mama veriyorum uyuyor 1 saat sonra tekrar aynı döngü başlıyor, ve beslenirken çok aktif içiyor mamasını sütünü, yani memeyi yada mamayı uykusunda destek amaçlı aldığını düşünmüyorum, çok iştahlı içiyor buradan anlıyorum acıktığını