fufissmom Anneler dua edin bebegime bisi olmasin uyuttum yatırdım 5 dakika sonra ağlamaya başladı o panikle alirken bebegimin başını park besigin alt açma bölümüne vurdum alırken içim parçalandı hastaneye getirdik
joyfulmom fufissmom geçmiş olsun çok mu sert mi vurdunuz? Hastaneye tedbir amaçlı gittiniz sanırım inşallah bir problem olmaz telaş etmeyin
Birkullanici fufissmom geçmiş olsun herşeyde hastaneye koşturmayın takip edin bir durum görürseninz götürün☺
anorganikanneeee fufissmom geçmiş olsun. Üzüntünüzü anlıyorum ama keşke gözlemlemeydiniz. Gereksiz yere radyasyon almamış olurdu
pinkooo_02 fufissmom çok geçmiş olsun kaç aylık inşallah hicbirsey olmaz sonuç cikmadimi sizde takip edin kusma felan olmadığı sürece korkmayın inşallah hicbirsey olmaz
fufissmom joyfulmom Allah razı olsun inanın küt diye ses geldi icim parçalandı inanın beyin filmi çekildi tomografi sonuç bekliyoruz
fufissmom Birkullanici napiyim telaslandim gebelik zehirlenmesiyle dünyaya geldi ölümden döndük elimde değil panik atağım Var gözlemleme yaptık tedbir amacli
joyfulmom fufissmom çok şükür geçmiş olsun tekrardan ama böyle durumlar hareketlendirdi zaman daha çok oluyor her zaman hastaneye koşmak yerine biraz takipte kalın. hastaneler şuan salgın hastalık kaynıyor 🌺
fufissmom joyfulmom çok saolun yaklasmadik fazla uzak durduk ben arabada oturdum bebekle Bi çekim yapildi