DenizAsaf Bugün sabahtan beridir balgamlı öksürüğü var. Ara ara ateşi çıkıyor. İştah zaten 0 sağlık ocağına gittik özel aşımız vardı dr sordum ilaç vs vermedi keyfi yerinde dedi. Pek ilaç kullanmayı Öner miyorum dedi. Ama başka neler önerirsiniz
ezgikrby DenizAsaf 8 buçuk aylığız bizim de aynı ben ilaç da kullanıyorum ama Direct Nexus Nebulizatör aldım o kadar iyi geldi ki hem öksürük hafifliyo onu açınca hem burun tıkanıklığı gidiyo ben baya memnunum 🫠 onun dışında mecbur antibiyotik kullanıyorum yoğun boğaz enfeksiyonu vardı kızımda maalesef
Maran-21 DenizAsaf balgamlı öksürük varsa antibiyotik vermeleri lazım o balgam ciğere inerse çocuğunuz bronşit olur sık sık burnunu temizleyin duş aldırın nebuliAtör varsa. İzotonik katın boğazı yumuşasın mama verdikten sonra hemen gazını çıkarın sırtına vurarak kötü olursa tekrar hastaneye götürün ciğere inmesin çok dikkat edin Sarmısak mı soğan mı üstüne karanfil baş ucuna koyuyorlarmış öksürüğü kesiyormuş bi deneyin derim emziriyorsanız bol bol sarımsak yiyin
ezgikrby DenizAsaf teşekkür ederim size de çok geçmiş olsun 🌼 bir de bir tane soğana karanfiller batırın gece gündüz baş ucuna bi yerlere koyun o da çook iyi gelir. Bence de başka bi doktora gidin mutlaka boğazına ve ciğerlerine baksınla kilosuna ve ayına göre ilaç verirler mutlaka ciğerlerine inerse daha kötü olur Allah korusun 🙏🏻
Yesimnisahasan DenizAsaf doktor dinledimi göğsünü . Mutlaka dinlet bronşiolit olabilir . Balgamlı öksürük qteş diyosun hafife alma .yeni atlattık bizde. Çok hızlı ilerliyo bu hastalık
DenizAsaf Yesimnisahasan aman Allah korusun şöyle dünden buna biraz da olsa azalma oldu kendim ıhlamur içiyorum bolca