Masal0203 DilekGunes eski bi tavanın içinde bi miktar sakızı yakıp üstüne varsa yün parçası yoksa pamuk parçası koyuluyor ve dumanı içine çekmesi bekleniyor daha sonra hemen soğumadan göğsün üstüne koyulup üstüne de havlu falan koyulup uyunuyor. Ben oğluma yapıyorum arada canım bu şekilde yapıyorum
Masal0203 DilekGunes bir de yağı varmış bu sakızın yeni gördüm onu direk göğüse sürüyormuşsun o daha pratik olur bence
dryglgl Akgünlük yağı aldım ben zeytinyağına birkaç damla karıştırıp sırtına ve gögsüne sürüyorum günlük sakızı kullanmak çok zor geldi bana tavada yakıp dumanını pamuğa çektirmek zordu mutfak duman altı oluyordu böyle çok pratik