Küçükse çok normal temas ister, koku ister dış dünyaya henüz uyumlanmadığı için. Yaklaşık 4 ay bu şekil yaşadık biz. Sadece kucağımda uyuyordu. Sabahtan akşama kucağımda bebeyle oturuyordum. İlk 2 ay geceleri de yanımda yatırdım sonrasında ayırdım gece uyuyordu beşiğinde ama gündüz çok sıkıntıydı.