Denizcikim Merhaba kızlar, bebeğim 4 aylık, merak ediyorum acaba gün içerisinde bebeklerinizi bezsiz bırakıyorsunuz mu hiç? cildin nefes almasına izin vermek amacıyla
Melis1706 Denizcikim ben birakmadim hic ama uykudan uyumadan once ve uyandiktan sonra hep bezini degistirmeye ozen gosterdim hic pisik yasamadim 11 aylik kizim
1ipek1ceren Denizcikim Ben bazen alt açma bezinin üstünde bırakıyorum canım. Bez değiştirirken altını temizledikten sonra bırakıyorum tepiniyor hoşuna gidiyor 😁
beyzacmvrc Denizcikim ,4 aylık bezsiz bırakmıyorum hiç pişik yaşamadık uzun uzun tutmuyorm bezini altını silince mutlaka kurularim ara da pişik önleyici Krem sürerim sebamedin. yazın bezini açınca nadir de olsa biraz öyle tutuyordm yine altında alt açma örtüsü dururken ama smdi yapmıyorum
Sontvbukucu Denizcikim hep bıraktım. Buyudukce uzun sureler bıraktım. 23 aylikken bezi biraktik komple.
Eminesevket000 Denizcikim ben acıyorum canım yarım saat altına biseylerr koyuyorm o şekil yerde onunla oyun oynuyorum sıkılmasın diye sonra kapatıyorm genellikle yikiyorm suyla altını yada pamuk kullanıyorum hangi ıslak mendil denesem pisik yaptı doktor sakın kullanmayın dedi pamukla yap dedi yada yıka bende öyle yapıyorum hiç pisik olmuyor
KrasavcikMalcik Denizcikim tabiki açıyorum 10 15 dakika nefes alıyor orası. Yoksa pişik olur zaten bezler sağlıklı değil yüzde yüz
hayalperest2310 Denizcikim bırakıyorum çok seviyor ayaklarıyla oynuyor rahatlıyo bence bırakılmalı da 🥰
beyzzsenturkk_ Denizcikim gün icinde bi yarım saat bezsiz kalıyo zaten uykuda işemiyor uyandıktan yarım saat içinde işiyor bir de uyumaya yakın o ikisnin ortasında açık kalıyo
haticey25080404 Denizcikim kesinlikle bırakılmalı çok rahatlıyorlar keyiflerinden belli :) kızımı gündüzleri bazı saatler bez takmazdım rahat etsin diye 18 aylıkken çişini öğrendi şimdi 6 aylık oğlum var bazen onu da bezsiz bırakıyorum ayaklarıyla oynuyor ağzına götürmeye çalışıyor kendince bişeyler söylüyor oda rahat ediyor belli 🙂 çok şükür iki çocuğumda da pişik yaşamadım
delirmeceler Denizcikim sabahları ve öğlenleri 5 dk açık bırakıyordum hala daha öle yapıyorum 2 yaşına geldiler
aysuuyenihayat Denizcikim her gün yapıyorum ben 15-20 dakika bezsiz duruyo. Çok hoşuna gidiyo cildi hava aldığı için