Arkadaşlar, sleepy bio natural kullanıyorum doğduğundan beri ama hep ara ara pişik oluyor bebeğim. Diğer bezleri hiç denemedim, bir ara prima aldım ama aşırı pahalı olduğu için sürekli ona nasıl para dayandırıcam bilmiyorum. Pişik sorunu yaşayıp sonrasında memnun kaldığınız bez markası nelerdir?