Ben yakın zamanda aldım. Bebeğime gelenleri kenardakileri vs. birleştirip bide evlendiğimde takılanlarden bi tanesini bozdurup 5 tane ajda yaptırdım. Ben direk tanıdık bi kuyum işçiye yaptırdığım için parada almadı. Tanesi 10 g ve işçilik olmadığından bozarken zararda etmez çokta şık duruyo her zaman takıyorum