Gonul1 40 günlük her süt veya mama verişimde günde 1-2 defa boğazında kalıyor bunun için ne yapmalıyım lütfen önerilerinizi alabilir miyim
tolgamze1905 Gonul1 o oluyor canım ya .pozisyon değiştirip denesem de 2 aylık hala oluyor. İlk başta çok panik yaptım ben de sonra hemen yan çevirip hafif sırtına vuruyorum. Hızlı emiyor bazen nefes almadan sanırım ondan. Ben o anda anlıyorum çekiyorum hemen .Arada çek bi nefes alsın :)
ArasAkbulut Gonul1 o bizdede oluyor, her mama içisinde tıkanıyor. Ben çok ince uçlu ve yavaş gelen bir biberon aldım, şimdi çok daha rahatım. Sizde ona uygun bir biberonla çöZebilirsiniz bence
Okyanusolmak Gonul1 çok geliyordur. Sütünüz tazyikli olabilir. Mamaya gerek kalmaz bile. Bi de yavaş akışlı biberon alın. Dr.browns güzel o bakımdan
Bonsy Başını yüksekte tutun ara vere vere içsin gerçi ben bunları yapmama rağmen emerken gaz çıkarıyor ikisini bir arada yapmaya calısınca da boğazına kaçıyor😂 önemli olan su öksürürken yan cevirip sırtına hafifce vurun.
Gonul1 tolgamze1905 çektikten sonra kızıyor boğazında bırakıyor bidahki meme verişimde daha bi hırslı içiyor ve bu beni daha çok korkutuyor keşke bi çözümü olsa
ArasAkbulut Gonul1 benimkinin markası Como Tomo. Ben yurtdışından aldım ama Türkiyede mutlaka vardır bir araştırın. Doğumumda yurtdışında oldu burada kime sorsam bu markayı önermişti