Napıcağımı bilmiyorum iki gündür öğlen akşam uyumak istemiyo gün gece çığlık çığlığa uyandı bi anda uyku terörü olabilir diye okudum iki gündür geceleri uyumuyo desem bunu yaşayan var mı aranızda bu ara da kendi odasına alıştırmaya çalışıyorum normalde benimleydi şuan kendi odasına alışma çabasında o yüzden mi diye düşünüyorum normalde böyle bişeyimiz yoktu çünkü