Mervekurt Merhaba doğum iznindeyim 09.10 da raporum bitecek fakat eşim asker izmirden vana taşındık markette çalışıyordum Van’da çalıştığım market yok ve eşimin tayininden dolayı tazminat alıp çıkabilirmiyim işten bilgisi olan varsa yazarsa çok iyi olur
Dlkuzn Mervekurt sen kendin istifa edersen tazminat alamazsın anca evleneleli bir seneyi geçmediyse eğer evlilik tazminatı alabilirsin. Yada iş yeri ile anlaşacaksın seni cikardilar gösterecek öyle tazminat alabilirsin
Melis1706 Mervekurt istifa edersen alamazsin mesela benim is yerim kendileri cikartti gosterdi issizlik almam icin yardimci oldular ama tazminatim verilmedi o isverenin insafina kalmis birsey kuzenim avukat haklarimi hep sordum ben evlilikte tazminat alabiliyoruz ama dogum sebebiyle hicbir hakkimiz bulunmuyor
Mervekurt Melis1706 evliliği biliyorum fakat burda çalıştığım market yok ve eşim tayininden dolayı tazminat veriyorlar diye biliyorum galiba kıdem tazminatı alabiliyorum alan var mı hiç