Bebeğim 19 aylık , doğumdan hemen sonra spiral taktırmıştım ama son bir hafta 10 gündür falan aşırı bir yeme isteği, tatlı isteği arada bir midem bulanıyor kasıklarım ağrıyor sık idrara çıkıyorum henüz regl olmadım gecikmem olmadı ama test alıp yapmaya da korkuyorum açıkçası regl gecikirse yapayım diyorum napıcam bilmiyorum kafam çok karışık yazmak istedim 🥲