aselumay eveet ateş yaptı 3 gün. Gözünün feri gitti ya ne kadar ağirmis. Calpol verdim sirkeli su yaptım ılık suyla yıkadım sürekli öyle öyle idare ettik toparladı. Ama bacağı hala inmiyor ceviz kadar. Yarın tekrar doktora götürücem ya. Duyduğum kadarıyla cilt iltihabı deniliyormus içindeki dışarı akarsa iniyormus şişlik. Eğer akmazsa cilt altına inip yerleşiyormus. Müdahale gerekebilir dediler şırınga ile çekiyorlar galiba