9 aylık bebeğim 1 aydır resmen uyumuyor. Geçe sürekli kalkıyor. Çiğlik çığlığa artık dayancak gücüm kalmadı. Bundan sonrası bakırköy. Gece kalkıyor devamlı emiyor. 1 saat sonra tekrar çığlık çığlığa yine emziriyorum. Ondan sonra çişi boğazına kadar taşıyor. Çünkü yüz üstü uyıyor hep. Geçe yatak sil çarşaf değiştir çocuğuu sil temizle tekrar uyutmaya çalış. Geçe uyanmaları artık çok zorluyor. 2 saatte bir saat başı kalkıyor. Öyle bi iki kere falan değil 7 8 kere. Çok zorlaniyorum. Sabahda 7 dr ayakta. Dün gece sabah ezamı okunuyordu uyudum resmen. Geçe diğer oğlum da kalkıyor. El ayak ağız hastalığını geçiriyor şuan 2 gün. Küçük oğlanı büyükten uzak tutmaya çalışıyorum. Büyük sürekli yanımıza gelmek istiyor. Beni öpmek sarılmak istiyor ama Ağzının kenarları hep yara. Ne yapicam bilmiyorum. Küçük oğlum bugün bütün gün sadece ağladı. Artık ağlamaktan gözleri kızardı. Yaptığım hiç bir yemeği yemedi. Uyutuyorum 10 dakka sonra yine kalkıyor. Ne yapicam anneler kendimi tükenmiş gibi hissediyorum