mematiii Merhaba hanımlar bebeğim 3 buçuk aylık oldu sayılır ve hiçbir şapkası olmuyor çorap ve şapka bir almak istiyorum kışın içinde alanınız varsa site önerebilir mi ve sıcak tutuyor mu ? Memnun olanlar cevap verebilir mi lütfen
Elika00 mematiii ben çorapları bambu almıştım step mi neydi markası yumuşacık çooook güzeller. Ebebekde vardı trendyolda da vardır. Şapka için çok sıcak tutan alma eğer evde takacaksan penye gibi olanlardan almıştım ben LCW da falan var