ayshegl Canım korkma diycem ama insan ilk başta tedirgin oluyor ister istemez. Ben de öyleydim o işlemi yapmak işkence gibi gelirdi korkardım şimdi bebeğim 4 aylık ve gayet rahat yapıyorum :) Bebeğin canını yakacak bişey değil ama bizim bile burnumuza su sıksak kötü oluruz bebek de öyle işte huzursuz oluyor ağlıyor. Ben 1 aydan sonra yapmaya başlamıştım.