beyzacmvrc Geldiğimiz de sürekli uyudu ama iyiydi keyfi emmisti. Her ihtimale karşı calpol verdim 4 gibi. Uyandırdm emzirmek için sonradan ağlamaya başladı çok huysuz durmuyor hiç. Ateşi yok. Nasıl sabah olacak böyle içim gidiyor ağladıkça 😓 Zorla uyutmaya çalışıyorum emmiyor da meme bile istemiyor halbuki meme bağımlısıydı. Meme reddi yapmaz umarım 😔 uyursa uyku sırasında emzircem oda olmadı sağıp vericem. Bu huzursuzluğu ne kadar sürer
Lavinkus beyzacmvrc aşı yerleri ağrıdığı için huysuzlanıyordur. Onun şuan senin şefkatine ihtiyacı var annesi.. emmek istemese bile bir şekilde sütünü vermelisin… Ağladığında kucağına al ve sakin bi ses tonuyla hafif dans eşliğinde bebeğinle konuş ( loş sakin bir ortam olmasına dikkat edelim) .. sen ne kadar sakin olursan bebeğinde o kadar sakin olur , korkunun ve stresini ona hissettirme 2 güncük dayan yeterli , sonra her şey eskisi gibi olacak merak etme 😊 unutma sen güçlü bir annesin 🙏🏼
aysuuyenihayat beyzacmvrc ah canım benim bizde dün olduk aşımızı. Dün normaldi uyudu etti geceye doğru bşr başladı huysuzluğu aha bu saat oldu hala aynı hep huzursuz. Bende calpol verdim biraz hafifletti ağrısını. Onun haricinde sürekli mızırdanıyo bende ne yapacağım bilmiyorum
GokceMom_ beyzacmvrc gecmiş olsun cnm ateş yapmasada huysuzluk yapabiliyor 4 ay atagıda gelmiş olabilir ınsallah gelmez cok zor cunku 4 ay atagı
beyzacmvrc Lavinkus teşekkür ederim 🌸 uyuttum uyurken emzirmeye calisacagim birazdan. Umarım geçmiş olur sabaha kadar
3prenses_annesi Lavinkus Sizin gibi pozitif insanlar hep olsa keşke hayata ve insanlara bakış açınız çok hoşuma gitti nadir görüldüğünüz için yazmak istedim kocaman kalp 🫶🏻
beyzacmvrc aysuuyenihayat 2 gün sürüyor desene 🥺 Bu aşılar 2. Aydaki aşıların 2. Dozu galiba verem aşısı dışındakiler. O zamanda böyle çok huzursuzluk yaptı ağladı fitil vermiştim yarım. 10-15 dk sonra düzelmişti normale dönmüştü surmemisti öyle ama bakalım Öğlen 4 gibi calpol vermiştim az önce de fitil verdim belki daha iyi gelir diye. Uyudu az önce şimdi uyandi. Mizmizlanmadan salladım daldı yeniden derin uyumuyor su an. Ama baya uzun uyumuştu geldikten sonra çok uyku yaptı aşı şimdi de sırf rahat etsin ağrısını unutsun diye uyutuyorm 😓 Uyurken emzirmeye caliscam. Meme reddinden korkuyorum bende normalde güzel emer ama bu aralar zaten emerken şekilden şekile girerek emziriyorum yüz üstü kucağıma yatıp emiyor bi memede ağlıyor diğer memeye geçmek istiyor sürekli ordan oraya döndürüyordum zaten. Birde şu aşı huysuzlugu ile meme reddi olursa çok üzülürüm gerçekten 😓
beyzacmvrc Ftm124 yapmayn ya 😓 Pazartesiydi normalde bizim ası unutmuşum ben. Biraz da midesini usutmus gibiydi kusmugu kokuyordu birkaç gün beklim dedm bugun gittim bende. Ateş falan mı yaptı nesi var
aysuuyenihayat beyzacmvrc olmaz kuzum Allahın . Şuan meme reddi değil de keşif dönemleri olduğu için memede durmak istemiyolar. Benim kızım en ufak tokırtıya kafayı döndürüyo emmek falan yalan oluyo. 2. Ay aşılarında benim kızım full uyumuştu 24 saat ama bu seferki öyle değil zor dalıyo ve çabuk uyanıyo ha bir de sürekli kucak istiyor Allah sabrını verir inşallah çok yoruldum ben
Ftm124 beyzacmvrc iki gğn gece ateşlemdi. 37.9 u gördük em fazla tabi. Ama çok ağladı. Burnumuz tıkalı çek çek geçmiyor hırıltılı :(
Umisko Bende bugün sabah yaptırdım , yaptırdığımdan beri iki saat uyumamıştır , mızmızlanıp duruyor , 1 saat önce uyuttum ağlayarak uyandı çok ağlıyor kusması da var biraz :(
beyzacmvrc Umisko derin uyumuyor evet emzirdim şimdi emdi çok şükür uyurken.yatirmaya korkuyorum uyanacak aglayacak diye ama fitil iyi geldi yine bize Eşim gece çalıştığı için ben izinli günlerinde yaptırıyorum çocuğun aşısını gece ateslenir falan diye ama yarın anneme gitme planimiz olduğu için izinli gününü beklemedim yaptırdık umarım ateş olmaz Yalnizim şu an Mutfağım toplanacak duruyor öylece namaz kilcam okunacak bir cuzum var ama kucagimdan indiremiyorum 🥲
beyzacmvrc Ftm124 çok geçmiş olsun 😔 belki de hasta olacaktı aşıyla denk geldi. Bizimde biraz üşütmüs gibiydi kusmugi kokuyordu birkaç gün geç götürdüm. İnşallah sabaha kadar düzelmiş olur
Umisko beyzacmvrc Allah yardımcımız olsun biz bugün de aynıyız , çok zor uyuyor yarım saate uyanıyor. Aynı huzursuzluk devam . Kaç gün sürecek acaba
beyzacmvrc Umisko bugün biraz daha iyiydi ama mizmizlanmaya başladı yine Bide dün aşırı uyudu ya gece boyunca deliksiz uyudu neredeysen bir kere uyandı 3 4 gibi biraz uyanık kaldı Uyanmaya çalışıyor gözünü açıyor sesleniyorum gülüyor ama açamıyor gözünü yenixen uyuyor veya kıpirdaniyo uyanamiyo sık sık emzirdim gece doğru düzgün uyumadım bende korktun valla ateşi çıkar diye
beyzacmvrc GokceMom_ bugün iyiydi ama yine başladı dün çok uyudu ya gözünü açamıyordu .gece 4 gibi uyandı keyifliydi baya sabahta öyleydi ama yine başladı huysuzlugu Emiyor Allah’tan Ay atağını es geçeriz inşallah 🙄
GokceMom_ beyzacmvrc umarım canım cok zor valla ben hunıleri takıcam az kaldı😂bızım bide diş sıkıntımızda basladı
beyzacmvrc GokceMom_ hadi ya sanki çok bişey yok bebislerimizin arasında erken değil mi daha Bizimde çok salya akitiyor elleri ağzından gelmiyor herşeyi ağzına sokmaya çalışıyor öyle bir hırslaniyor ki Ama damarlarına bakmak aklıma gelmiyor sürekli baya önce baktm bisey yoktu Kabarmis mi damarları seninkinin
beyzacmvrc -Kuzika- birşey olmaz inşallah canım 2. Ay aşıları da boyle yapmıştı. Biz asi olduğumuzda bile aşı yeri nasıl ağrıyor bi ağırlık oluyodu mesela kolda.onlarda dayanamiyor işte bi de 2-3 tane birden olunca zor geçiyor Ateş yapmasın da buna raziyiz 😊
GokceMom_ beyzacmvrc aramızda cok yok evet damakları şişti beyazlıkta oluştu ne zaman patlar bılmıyorum valla uyku duzenımız bozuldu hep kucak istıyo aglıyo bazen meme tutmuyo karısık haldeyız valla 😏ınsallah bıranonce gecer bu durum
GokceMom_ beyzacmvrc damaklarına bak istersen sureklı bıseylerı ısırmaya calısıyosa dıslerı kasınmaya baslamıstır yavas yavas da kabarır